Tamay Zengin

thyfutbol@gmail.com

Başarılı Sporcu olmanın yolu çalışmak

THY Spor Kulübünde tam 7 senedir FUTBOL oynamaya çalışıyorum...çalışıyorum diyorum çünkü gerçekten çok çalışıyorum ,çalışıyoruz.Takım arkadaşlarımla beraber yaz-kış , sıcak-soğuk vede enönemlisi tatil demeden çalışıyoruz.Sevgili Teknik Direktörüm Salih Erdoğan ve Ali Koç Antrenörümüz bize öyle emek veriyor ki şaşarsınız..Bizlere Hocalık yapıyorlar ama yanı sıra babalık ve abilik yapıyorlar.
Futbolcu olmak yada SPORCU olmak nasıl birşey biliyormusunuz..Biraz anlatayım size.
Hergün uynanıp okula gidiyoruz ama erken yatmamız lazım çünkü biz sporcuyuz..Kahvaltı etmemiz lazım sıkı bir kahvaltı neden mi çünkü sadece öğrenci ve genç değiliz ayrıca da SPORCUYUZ biz......Tam gün okuldayım ben bir çok arkadaşımda öyle sayılır..Okuldan akşam 16.00 da çıkıyorum ve 16.30 antremanına yetişiyorum, yetişiyoruz..Enaz 2 saat antreman yapıyoruz hemde ne antreman Şampiyon Takıma yakışan bir antreman yaptırıyor bize Salih Hocam...Antremandan evlere dağılıyoruz kimi arkadaşımı aileleri alıyor ama bir çok arkadaşımız otobüs , metro,tren gibi araçlarla...Yani evlere varışımız akşamları saat:20.00 oluyor. Yemek yiyiyoruz,ders çalışıyoruz ve erken uyuyoruz çünkü biz SPORCUYUZ.
Şimdi Okullar tatil bir çok öğrenci tatil yapıyor. Kimisi seyahate çıktı ,kimisi akraba ziyaretine.Ama biz yani THY Spor Kulübü FUTBOL cuları çalışıyoruz hemde çok çalışıyoruz.Çünkü biz U-15 Futbol Ligi İstanbul Bölge Şampiyonuyuz ve Türkiye Şampiyonasına hazırlanıyoruz.Çünkü biz U-16 Futbol Ligi İstanbul şampiyonasına çalışıyorz..
THY Spor kulübü Yöneticilerinin ,Salih Erdoğan ve Ali Koç hocalarımızın, herzaman tam destek veren Ailelerimizin yüzünü güldüreceğiz çünkü biz çalışıyoruz hemde çok çalışıyoruz......
İşte SPORCU olmak böyle birşey ...Türküm , Doğruyum ,Çalışkanım...